50 de trepte

Pentru că se spune despre vârstă că este doar un număr mă văd de astăzi nevoit, forțat, să trec în acest contingent al celor care admit vârsta ca număr și nimic altceva. Conform unui medic renumit (în toate cele!) ține numărul ăsta să îmi amintească doar că îmi aparține și astfel să știu ca sunt VIU! Cât despre scârțâiturile de ici și de colea … piese de schimb nu se găsesc. Model vechi deja!

Am apărut în Tudora și mă țin de Tudorean până la capătul echilibrului termodinamic.

Născut și educat la Tudora până la o vârstă deja mărișoară mai apoi târgul Botoșanilor m-a șlefuit bine de tot și mi-a oferit compania unor oameni deosebiți cu care îmi place să cred că relația va fi perpetuă. Mutarea la Iași a dus cu sine specializarea într-un domeniu îngust și de viitor (nu la noi) și aici alți oameni care m-au aburcat într-o poziție de responsabilitate mare. Dar eu tot Tudorean am rămas și oriunde aș fi gândurile merg spre locurile natale. Și pentru că la formarea mea au contribuit destui oameni care au făcut cu maximă responsabilitate muncă cu copiii, muncă de salahor, încerc și eu să fac la fel la nivelul unde activez. Și o fac cu plăcere dar și cu gândul la acei oameni spre a nu îi dezamăgi.

Am atins astăzi această bornă a unei jumătăți de secol parcurse prin lumea asta tot mai ciudată. Treaptă cu treaptă. Și pentru că Acasă există încă cei doi Părinți care mi-au dat viață și m-au inițiat în tainele ei nu se putea trece peste moment fără să trag o fugă să mă bucur de borna aceasta împreună cu Părinții. Mai cu seamă că a fost posibil cu tot cu orarul aglomerat.

Așa că drumul cel mai cunoscut s-a parcurs, rapid motorizat, ducându-mă ca surpriză părinților chiar pe mine. Aceasta a fost, ca de fiecare dată, totală. M-am bucurat, ne-am bucurat și mă voi întoarce la numărul adunat sub formă de vârstă și sper ca urările primite să se și împlinească și treptele să se mai succeadă cu bine o vreme.

Acasă inclusiv florile primăverii m-au primit cu petalele deschise. Cred că și ceva zăpadă mai exista pe vârf de deal. Nu și mașina potrivită de astă dată!

Un număr de secvențe s-au prins pe celulele convertoare ale senzorului din cameră. Spre a-mi reaminti peste timp de aceste momente ale celor prime 50 de trepte.

Îmi doresc și doresc tuturor Sănătate și împliniri!

Un gând despre “50 de trepte

Comentariile sunt închise.