Cocoșisme-n tonuri roșii

Dacă am dat greș în a regăsi un câmp nesfârșit cu maci roșii cu toată strădania mea… NU! Un drum în Banat era o nebunie la nivelul frunții mele! Atunci e bun și un câmp cu trandafiri. Fapt este că un câmp cu trandafiri este o raritate încă mult mai serioasă.

Tocmai de aceea să mergi la sigur că îl vei avea pentru tine aproape egoist, pe acel câmp de trandafiri, este o chestiune de afaceri universitare ieșene. Doar Grădina Botanică este chiar a Universității „Alexandru Ioan Cuza”. De aceea este un alt acasă familiar cât cuprinde.

Norocul meu, norocul nostru, al tuturor celor care putem lua o gură de libertate aproape naturală în teritoriul Grădinii Botanice. Unde mai pui că spectacolul rozelor a început și este în etapa sa super spectaculoasă deoarece abia e începutul și tocmai perioada lor fastuoasă. De altfel chiar recomand vizita în Grădină pentru fastuosul spectacol al rozelor. Pe de altă parte picul de ploaie venită s-a dovedit mană cerească. Păcat că nu a fost mai multă! (nemulțumitului i se ia darul! Așa că… )

Și pentru că programul zilei a fost unul chinuitor (și ziua nu-i gata) dar se zice că ar fi ultima zi cu astfel de program a acestui an universitar… am decis brusc să iau drumul Grădinii și să profit cât mai mult de spectacolul oferit de roze!

Și toate-s bune și toate-s fabulos de frumoase, mai puțin cohortele de galinacee din curțile vecine Rozariului. Oricât s-ar strădui celelalte paseriforme din toată Grădina nu reușesc să treacă peste sonorul produs de cocoși și isonul ținut acestora de către ale lor găini! La asta se adaugă diversele grupuri umane care în mod evident sunt atrase de același spectacol în tonuri (preponderent) roșii.

Că nu mi-au ieșit toate cele cum le-am visat eu… e și pentru că m-am cam lăsat furat de imagini de-a dreptul și că asta, coroborată cu timpul limitat, a cam dus la ceea ce a dus. Pentru că pasiunea M42 are și ea părțile sale întunecate… așa că nu s-a lăsat cu cele mai grozave obiective luate deși luminoase… acel 200mmF3.3 nu este chiar cel mai grozav.

Toate bune și frumoase minus… timpul și orele DAR fac parte frumoasă din viața mea! Ceva rămâne și aici, pentru ai mei urmăritori:

Lasă un comentariu