Vise rozalii

Va fi o dată… ca nici o altă dată… va fi DECI un moment când autostrăzile îți vor permite să ai un trafic fluent și civilizat prin cea rRomânie (de povestit, că e ce!) și când vei ajunge iute și nestresat la margine de rezervație naturală numai bună de pansat șifonările nervoase de peste săptămână… VA FI!

Să revenim la realitate!

Povestea este frumoasă DAR doar dintr-o parcare de pe DN18 încolo. Pân-acolo… Dopu+Mișto+…+

Dar de acolo totul devine basm. Culmea: VERDE! Pentru că minuni face un pic de ploaie. Numai să nu devină superminuni. Și cum inimosul nostru cățărător își face bine treaba am avut timp chiar de admirat peisajul de după-amiază pus pe tapet în Rodnei. Țelul achiziției sale. (Mi-)A(m) meritat orice critică pentru rezulta(N)t(Ă).

Apoi la pas calm și fără de obiectiv clar scris în listă am hălăduit o vreme prin basm. Care, ca orice basm, permite să obții totul fără prea mult efort. Ajunge doar să fii dornic și să ai sculele necesare, de basm. Între noi fie vorba chiar pricep, greu dar pricep (fie și doar în basm) de ce 58mmF2 e absolut destul și a tot fost. Dacă ești norocosul posesor și al unui 29mmF2.8 {se poate totuși cere și un 135mmF2.8 dar el era în geantă} ai rezolvat complet toată afacerea.

Basm fiind s-au arătat toate zânele cele bune, doar ele. Cică căpcăunii erau departe, în văile de după culmi și nu în arealul basmului. Dacă e basm atunci basm să fie. Și au fost și albastre, și albe, și galbene, și nedefinite, dar mai cu seamă cele roz s-au jucat de-a Fata-Morgana cu noi spre a ne atrage cât mai sus, cât mai sub coastă până când Soarele – Arbitrul sistemului local s-a dat și pe sub nori și pe dincolo de coastă: Ia Valea! Că am de gând să trimit câțiva nori la toaletă! Am ascultat pentru că basm, basm… dar controlul mental poate să joace feste!

Apoi de unde i-am compătimit cumva pe cei plecați spre zona căpcăunilor, dar bine echipați și socotind că suntem singuri pe cărarea de revenit la realitate… am privit la spectacolul rally-raid-ului off-road total. Polonezii au știut și știu, oamenii normali, să se bucure de multe.

Basm a fost și în valea născândă a Vișeului și la Borșa cu perdeaua de ploaie și basm a fost și locul de odihnă nocturnă precum și legănatul în balansoar… pe traiectorii eliptice!!!

Ce se vede astăzi? O zi în care dacă plouă am câștigat la fel de mult ca și dacă nu plouă. E o situație Win-Win! Și… să se mai vadă niscaiva dovezi de basm al zilei de ieri!

Un gând despre “Vise rozalii

Lasă un comentariu