Ziua 1 / Iasi – Kosice

Am plecat…

Chiar ar fi fost nepoliticos din partea noastra sa nu plecam. I-am dat sperante NordKapp-ului si trebuie sa facem tot ce putem sa ne tinem de cuvant ca totusi ne asteapta.

Un drum plicticos in felul sau ca nu am facut altceva decat sa conduc (eu) sa mearga (masina) si sa suporte rigoarea unui drum lung (colegii de suferinta). Fara de probleme majore si speram sa se fi spart toate ghinioanele in aceasta prima zi.

Am urmat ruta de nord cu Iasi – Vatra Dornei – Cluj – Bors – Debrecen – Miskolc – Kosice in total 833 km. Masina a fost chiar economicoasa la carburant (cel putin pana la cei circa 100 km de autostrada – unde nu am sarit calul dar nici nu am mers ca moshnegii!).

Am gasit un oras surprinzator, Kosice, cu parti amintind puternic de Romania anilor de inceput de 90 dar si cu parti mirosind puternic a oras turistic mai vestic decat am vazut uneori prin vest.

Per total, mi-a placut acest oras si, daca se va mai gasi vreo ocazie, voi reveni cu placere (mai ales ca berea a fost fabuloasa, nu ca poshirka de bergenbier nefiltrata).

Cateva poz(N)e de astazi, din Kosice toate:

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre “Ziua 1 / Iasi – Kosice

  1. Mariana Colescu

    Beroasele imi fac cu ochiul! Unul din membrii ehipei de soc a avut o tentativa de sinucidere (in spatele tramvaiului) ? Mary

    Apreciază

Comentariile sunt închise.