Solar

Mi-am dorit din tot sufletul să am un lan pentru mine. Un lan compus din flori solare, tot doar pentru mine. Mi l-am dorit să-mi aparțină, egoist, doar mie și propriilor idei de imortalizare. Dacă am reușit? nu prea în plin sezon pentru că… vreme și vremuri nu tocmai generoase cu ideea mea.

Ce putea fi mai grozav decât să dai peste câmpul dorit tocmai când considerai că este totul amânat pentru cine știe când? chiar să îl poți inclusiv exploata vizual întru imortalizare. Și s-a petrecut și minunea asta. Întâlnirea de 30plusUNU s-a dovedit mai rodnică decât era programat a fi.

Așa că am avut, doar pentru mine și ideile mele, lanul. Și-i doresc să fie rodnic și îndestulător pentru cel care l-a muncit. Să se bucure! (și eu m-am bucurat!)

Din bucuria asta solară, între lumina feerică a unui soare de după-amiază a verii 20_20+1+1 și magia plantei simbol, a ieșit un fluviu de imortalizări ale luminii trecute zbuciumat prin sticle vechi apoi impresionând senzori noi. Multe! pentru mine puține! sunt lăsate aici, dovezi ale unei zile cu adevărat de ținut minte!

Egoismul vizual este marcat animat și accentuat între cer, verde, galben, pădure, soare și florile sale, asfalt, mașini și autor:

Un gând despre “Solar

Comentariile sunt închise.