De la Tulnici la Iasi este ceva?

Sau circulatia in Romania cu statia radio langa tine. Daca vineri a fost cum a fost … astazi, duminica, cand sepcarii sunt la drumul mare precum haiducii secolelor trecute, statia si-a dovedit din plin utilitatea.
Pana la statie si drumuri bune colegul(colega!!!) am avut parte de o portie de mers pe jos, poate cam spre limita suportabilitatii de catre organismul meu.
M-am oprit la timp si totul a fost in ordine.
Am trecut prin targul saptamanal din Tulnici, un fel de bazar ocupand cu eficienta DN2D cam pe toata lungimea zonei centrale a localitatii. Bazar in toata regula, astazi si cu distribuitori de oferte amagitoare din partea doritorilor de chiul la Bruxelles/Strassbourg.
Apoi pe ici, pe colea, pe margine de apa sau pe asfalt foarte bun pentru niste drumuri comunale care nici macar nu exista pe harta, am mai facut cativa pasi inainte de a spune STOP, cuvant magic ce a insemnat intoarcerea la BAZA si de acolo drumul cu masina la Iasi.
Despre drum… este ceva spre Iasi? Liber la Iasi, drumuri bune colegu(a)!
La Iasi e liber? at EveryTrail
EveryTrail – Find hiking trails in California and beyond