NordKapp 2011: Special de Craciun

Mda… s-a scurs si ultimul lucru care ma lega fizic de aceasta magnifica excursie de asta-vara.

Mai concret felicitarea trimisa parintilor la data de 17/07/11 dar expediere spre Romania special pentru perioada sarbatorilor de iarna.

Astfel, la trecerea noastra pe la Oficiul Postal al lui Mos Craciun (Rovaniemi/Napapiiri in Finlanda) am pus in in plic o felicitare pe care in prealabil o gandisem ca expediabila direct, cum ar fi fost normal pentru o asemenea expeditie postala. Gandul al doilea, al romanului neaos din mine, a fost ca … e prea aratoasa si ar putea fi pastrata de vreun amator de suveniruri asa ca mai bine mai investesc, iau un plic si o pun in interior ca e mai sigur.

Pana la urma, ca fost colectionar de timbre si efecte postale, am obtinut si altceva adica un plic plimbat efectiv prin serviciile postale, alaturi de cel cumparat acolo si adus de mine, impecabil, in tara. Ba, mai mult, pe cartea postala a venit cu stampila zilei cand am trecut noi pe acolo iar pe plic stampila de expediere efectiva.

Desi la un moment dat chiar m-am gandit ca e probabil sa nu ajunga se pare ca ne-am mai civilizat si noi (desi olandezii nu vor sa recunoasca asta, probabil ametiti de fumul prajiturilor spatiale) si incercam, pe cat se mai poate si pe cat mai necesar, sa ne aliniem Europei (cata mai e si ea).

M-am bucurat mult la vestea ca a ajuns (interesant ca tocmai discutasem cu sotia subiectul acesta chiar in ziua sosirii) si ca a provocat emotia specifica primirii unei felicitari autentice, pe hartie.

Sa auzim de bine cu totii!