Ochit

Încep a învăța. Pas cu pas (™ kWj). Ceea ce pentru mine nu este/va fi rău!

În acest fel învăț să recunosc plantele și de astă dată nu am dat greș. Chiar nu am dat greș. Ba, sunt convins că am văzut-o și pe Maiestatea Sa Papucelul Nost doar că fără de podoaba-i neprețuită. Seceta a ucis!

Noi am căutat astăzi ceva orhidee native pe care le știam înflorite prin pădurile zonei dar la mare distanță de acestea vânate asiduu astăzi.

Până la ele ciuperci ciudate și umbre, orhidee ușor ignorabile și … în genere uscăciune. Nebună. Mai nebună decât nebunia lumii dar cu siguranță legate nebuniile prin fire greu de perceput de către oamenii de rând.

Plimbare.

La voie prin pădure.

Relaxant.

Reconfortant.

Apoi confirmarea ca o anumită rozetă de frunze este exact ceea ce speram a fi: Orchis pupurea. Poate nu neapărat cea mai și cea mai DAR pentru mine un mare câștig. Punct ochit = Captura sperată.

Cu semnalarea primită privat astăzi se anunță o săptămână interesantă. Voi vedea eu cât îmi iese sau dacă-mi ies doar ochii în noile domnii.

Până la altele… vizionare plăcută!

2 gânduri despre “Ochit

Lasă un comentariu